sjunde september

då har jag gått två dagar i skolan, som har varit väldigt blandat med bra och dålig information som man kan ha med sig under de fyra åren .
igår var det först gruppstudier och sen svenska med mycket fokus på berättande.
och idag blev det en föreläsning mellan 9-11.30 om akademiskt läsande och skrivande, samt 12.30-14.20 satt vi i aulan och lyssnade på en olika människor . bibliotekspersonal, syo, vfu-ansvariga och svenskläraren .
det var bara drygt och det mesta hade vi redan hört, så det blev upprepning .
Men vår vfu-ansvariga ser ut som tiffany och pratar som tiffany, så jag tror att hon är en hemlig kändis .
för man kan inte vara så lik haha :) !!

ikväll blir det först mys med mitt hjärta och sen blir det träning 19.45-21.00 :)
och imorgon är jag ledig . behöver alltså inte åka till kstad .
Men det blir någon timmes jobb och några timmars plugg iaf!
så jag har att hitta på imorgon med :)

nej nu ska jag börja på maten som jag och daniel ska äta ikväll :)


du är bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0