femte september

det har hänt mycket sen sist jag skrev här .
en vecka i bulgarien som kan sammanfattas som mycket sol & bad, mysig och helt underbar!
det var en resa jag gärna gjort om .
bilderna finns på facebook..
fick reda på att det blev skola i fyra år framöver, där jag ska läsa i kristianstad till 4-6 lärare.
inte fel alls och det var en bra start på resan.
sen innehöll resan som sagt mycket bad och sol, dock inte så mycket vid havet utan mest vid poolen. var tråkiga alger och maneter i havet och blåste lite väl mycket där nere ibland på eftermiddagarna .
så det blev häng vid poolen om dagarna och det är också skönt!
en dag tog vi oss till Nessebar, som är staden bredvid sunnybeach . Där gick vi runt hela udden och bara hade det gött . Det blev en mysig promenad i den gamla staden och många kort togs :)
sen solade vi de sista dagarna och handlade en del.
Varje kväll var det god mat och promenader längs med strand promenaden .
Det kunde inte varit en bättre semester helt enkelt :))
sen här hemma så har det blivit en vecka med mycket skola och innebandy, samt umgänge med min älskade pojkvän och min kära vän charlotte! som fått jobb i ett år framöver :) grattis igen. 

Idag är det måndag och ny vecka, inleder veckan med studier hemma och lite fix.. 
ikväll blir det träning med mitt kära innebandylag och jag är taggad för träning och hoppas att min kropp också är det! 
för till helgen så blir det en helg i göteborg och innebandycup. & då ska min kropp hålla!! 

nej nu ska jag plugga vidare och göra klart min svenskauppgift.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0