åttonde september

har nu haft en lektion i engelska och ska ha en i svenska i eftermiddag .
Men där imellan är det plugg som gäller .
En rolig historia ska vara klar till imorgon och även en massa sidor som ska läsas . Så egentligen så har jag inte riktigt tid att sitta här framför och skriva .
Men så blev det och jag skulle ju faktiskt in för att kolla så jag inte fått något mail och sen gick jag
vidare in på bloggen och tänkte att jag kunde uppdatera :)
Efter svensklektionen, blir det återigen att jag ska plugga och ikväll blir det väl till att packa inför helgen . För fredagen spenderas i skolan till fyra och sen direkt till samling och bilfärd mot göteborg med laget :)
Blev inställd träning ikväll, så att vi skulle hinna packa och tvätta!
Snälla tränare har vi :D

nej nu ska jag fortsätta med att läsa .
Jiippiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0