torsdag

torsdag och idag är jag ledig, är ledig imorgon också.
för då är det studiedag :)

idag blir det en massa tvättande hit och dit. jag ska även hinna med att träffa quicke en liten runda
och sen blir det till tormestorp och min älskling. som idag åker till österrike i 6 dagar.
det kommer bli tomt, men jag klarar det, som jag försöker intala mig :)
ikväll blir det troligen ännu en dag utan träning .
har jag sagt att jag hatar hosta?
men nästa vecka drar sommar träningen igång med innebandyn så då blir det destu mer träning!

nej nu är första maskinen tvätt klar och den ska hängas ut, så idag håller jag tummarna för uppehåll!! (y

PUSS

idag firar jag och min älskling 2 år och 7 månader tillsammans
tiden går så fort
och som jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0