tisdag.

tisdag, två dagar in i ny vecka & nya tag!
denna veckan är det jobb måndag, tisdag, onsdag & fredag. Jag gillar det verkligen, trivs på jobbet & får verkligen på pappret att det är detta jag vill i framtiden! sen att det är svårt att välja vilken inriktning jag vill ha, det är en annan sak som jag får välja lite senare & tänka på lite till :)

i eftermiddag ska siesta biljetten köpas med min älskade vän josefine berglund! jag bara längtar tills den 2 juni & party all night long. Fredags kvällen då håkan ljuder högt i mina öron och det är rena örongodiset!!
man kan inget annat än att längta enormt . massor . & ännu mer!

ikväll är det tränings dags & det gillar vi också. Blev tyvärr förlust i helgen mot Farstorp, vi höll nästan ända in i kaklet.. & vi spelade bra, fick inte in bollen i nätet bara. Men det får vi ta igen i nästa match som är på söndag mot Klippan. Får väl se hur man mår då, är Rökefesten på lördag & den kan sluta hur som. Men att det blir en underbar kväll med laget, ja det behöver jag inte tvivla på :) 

nej nu är det dags att jobba igen, pausen slut! 
PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0