tisdag.

denna veckan har inte börjat bra ..
min hals är som ett jäkla rivjärn och jag får knappt ner någon mat i magen . & ja det är inte likt mig, jag är i vanliga fall ett matvrak!! (lika bara att erkänna)
men det är jobb på schemat hela veckan och vi får väl se hur länge min kropp orkar ?

i lördags var det äntligen dags för rökefesten, den började i hässleholm och slutade i höör, haha!
hur lyckades vi?
det var sjukt kul iaf . men inte lika kul när man kollade kontot nästa dag och såg att det endast var 34 kr kvar .
var tog pengarna vägen? :S
bra fråga, jag vet inte!
men tack ändå laget, ni är bäst!

söndagen spenderades med mitt hjärta och även fotboll i klippan, som gärna vill glömmas.
hockeyn på kvällen var inte heller någon superhöjdare , så det blev sängen tidigt..

ikväll skulle jag ha tränat, men det sätter rivjärnet stopp för!
& det gillar jag verkligen inte .

nej nu är det dags att jobba vidare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0