söndag.

så då var snart helgen slut och jobb står och väntar imorgon .
jag är inte super sugen, men det är väl för denna jävla hostan och förkylningen . Den vill verkligen inte försvinna.
idag har jag iaf varit och köpt hostmedicin. hoppas den hjälper!!
blev inte mycket till match för mig idag, gick inte att andas när jag sprang .
så det fick bli bänken för mig och heja på lagkompisarna . tyvärr blev det förlust, men nu har vi mött de tre bästa lagen i serien och det är ju alltid skönt . Kan det kanske bli jämnare matcher nu :)

annars så har jag spenderat dagen hos mitt hjärta i tormestorp.
idag har det mest blivit slappe, vi sov ut ordentligt och sen gjorde vi inte mycket haha :)
och kvällen kommer bli detsamma. ska ju orka jobba imorgon .
skönt att jag inte har så lång vecka iaf :D
så jag kan kurera min kropp sen .

PUSS !

you are the one ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0