onsdag.

Ännu en solig dag & ännu en dag man är inomhus & jobbar .
det är lite tråkigt när solen skiner & man vill vara ute & få lite färg.

igår inhandlades siesta biljetten & nu ska jag bara komma ihåg var den är & inte slarva bort den haha ..
Kan bli svårt för mig, som slarvar bort grejer! :D
träningen igår var väl helt okej, inte en super träning ..
men den var iaf rolig! :)

idag jobbar jag till tre-halv fyra, sen blir det hem och plugga ..
ikväll blir det fotboll. ska kolla på karro!
de möter bromölla, så kan förhoppninsvis bli en rolig match att kolla på :)
ska även träffa mitt hjärta en liten runda :) !!

nej nu är det dags att jobba vidare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0