lördag.

Jäkla förkylning och hosta. försvinn, jag vill spela match imorgon!!
igår hade vi mys med grannarna, det blev ombyggnad av postlådorna och långbord på gatan .
kan inte säga annat än att kvällen blev lyckad, men kan den bli något annat med mina grannar? nej .
idag ska vi fortsätta nu på förmiddagen, det ska målas och postlådorna ska upp imorgon :)
annars är det fotboll i eftermiddag, där ska jag vara barnvakt och det gillar vi!
lillebror ska stå, så får hålla ett öga på matchen också ;)
kvällen kommer spenderas i tormestorp med älskling och sväriisarna .
imorgon är det match som står på schemat, men vi får väl se om den blir av ..
min kropp verkar inte riktigt vilja ge med sig .
den har varit kass nu i en vecka, förkylning hosta halsont och feber . jippie? nej!
nej nu ska jag gå och kurera min kropp vidare .
PUSS!

kommer före och efter bild sen ..
kom snabbt hem från kreta kumpis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0