the life is perfect!

idag är en fullspäckad dag.
  • mattehjälp .
  • jobba, 12.30-16.30
  • matteträff, 17-19
sen är finally dagen över :D blir en massa massa matte idag, men den första är redan gjord & jag väntar nu på att klockan ska ticka så jag kan börja jobba. en halvtimme kvar bara!
imorgon är det banne maj fredag igen & veckan har gått i super fart verkligen!
fredagen innebär shopping med josefine berglund ser det ut som.
& det är aldrig fel .
Nej nu ska jag göra mig klar för att leka med barnen både inne & ute .
har jag sagt att jag gilar mitt jobb? för det gör jag .
att kunna jobba & samtidigt ha superkul är perfekt. jag är ju själv ett stort barn i själen & att då få gunga & leka andra lekar är perfect! :)
barnet inom en träder verkligen fram :D hihi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0