sämre tider

är det dags att sätta punkt ?
eller vad vill min kropp..
match igår och knäet säger ifrån direkt att jag inte ska spela,
vad gör jag? jo jag spelar på ren vilja!
riktigt korkat kan jag säga nu i efterhand .
dagen har spenderats på akuten & tid till ortopeden väntas nu in ..
varför kan jag inte bara sluta ha ont & få spela fel fritt?
är det så lite begärt av kroppen  ..
tydligen!!
så idag & resterande av veckan får jag sitta vid sidan av träningarna , & sämst av allt ,
sitta vid sidan på matchen...  inte ens ombytt :@
jag hatar att vara skadad, glömde jag säga det?
JAA idag är det ilskans dag!
är inte alls lätt att hålla humöret uppe när man inte kan spela spelet man älskar smärtfritt !
& nej jag vill inte sluta! ..
dags att vara positiv? NEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0