river en vacker dröm

började dagen med jobb, 8.00-14.20 !
sen blev det snabbt hem för att ta mig snabbt in till hässleholm & träffa josse :)
men det blev lite ändrade planer, doris ville inte starta så jag fick ta bussen :/ 
men det gick det också! 
fast att det är så tröttsamt att komma ut & bilen vägrar att starta! 
menmen, doris du klarar det :D hihi 
Det blev en trevlig stund med Josse, tack gumman :) 

nu är jag hos min älskling, han packar & packar för sin frankrike resa...
medans jag tycker att han kan mysa med mig . tihiii
snart är det väl tid för mig haha :D 
kommer sakna dig som in i bomben älskling!
så är det ....


på fredag blir det nog lite partaj, & det är aldrig fel! :)
bra bra bra
måste bara säga att badet igår med laget var awesome !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0