lyckofredag!

fredag & det är helg igen! :D
gick in på mailen idag & hade fått ett mail om arbetsintervju, känslan i kroppen var great!
ringde upp chefen & bestämde en tid, sen tog det två minuter & det ringde på hemtelefonen.
& vad var det? jo ett jobb till som ringde. En lyckofredag eller vad? ;)
nu håller jag bara tummarna för att jag får ett av jobben!
idag ska jag ta en lunch på stan med josse & lotte, shopping rundan flyttades till söndag! :)
jag kan ju ge en vild gissning på att lunchen blir på grafitti & en mega god sallad ska ner i magen..
men först ska jag hoppa in i duschen!
har varit flitig idag & räknat matte i två timmar, det går verkligen framåt nu.
söka till högskolan i helgen, så det också är gjort & inte glöms bort :)
har bestämt mig för att det blir mellanstadiet som jag kommer söka till i förstahand .
ikväll blir det bowling & mat på superbowl med familjen & min älskling, lillebror har fyllt 18 & det ska firas!
men inte så mycket så att jag kommer ge bort vinsten haha .
nu är han 18 & tål att förlora, nästan . fast tror ju inte att jag kommer vinna, då får jag ha tur :)
nej nu väntar duschen!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0