jobb jobb jobb

ny vecka!
jobb mån-torsdag & jag hoppas på att fredagen också blir uppbokad på jobb.
jag älskar verkligen att jobba just nu, det är roligt att gå till jobbet. inte ens jobbig när klockan ringer halv sju & det är dags att gå upp. det är inte likt mig!
då vet man verkligen att man går i rätt riktning & det är det här jag vill :)
matchen igår slutade med vinst 5-4 efter sudden, usch vad det är nervöst att vara vid sidan & inget göra..
jag gillar mycket bättre att vara mellan stolparna! men det är bara att gilla läget & komma igen .
måste ju tänka på framtiden, fast att det är jobbigt ...
knäet blir ju inte bättre & bättre så snabbt, men sen är jag otålig! ..
jag hoppas på att snart få min tid till ortopeden, så det händer lite grann.
nej . dags att börja jobba! idag är det fritids som står på schemat :)
love it!

vissa ögonblick glöms aldrig!
det går inte att gömma undan hur underbar tiden var med mitt lovely team i hif!
ni är & var underbara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0