glädjerus . '

jag slutade faktiskt tvåa på bowlingen & är en stolt silvermedaljör :)
efter bowling & mat så blev det väldigt snabbt & lustig fest dags!
hem efter dricka & sen var jag igång, drack bort det onda & mådde superbra,
det var längesen & det behövdes.
sen att dagen idag inte är lika rolig det får man ta! .. det vet man om när man tar första groggen .
tackar alla underbaringar för en superkul kväll!

idag har det blivit en heldag hos älsklings farmor & farfar , alltid mysigt & trevligt.
det bjöds på god fika & en massa prat!
nu ska vi snart äta god middag & efter det så blir det en mycket lugn kväll & det gillas :)

imorgon är det shopping på väla som gäller med josse!
jag bara håller tummarna på att hitta ett par jeans & någon tröja , det är målet med dagen  :)
men känner jag mig själv så kommer jag väl hem med en massa annat!
vårskor ska med köpas ..

ha en trevlig lördagskväll alla!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0