en vän med en bil

snöö, var kom den ifrån nudå?
man kände ju verkligen hur våren var påväg & så kom nu detta ..
vi är i mars månad, då vill vi inte ha snö!
igår blev det först en trevlig dag på jobbet, sen träffade jag quick & lotte
en runda, alltid super trevligt! blev en bilfärd med massor av energi & hagel!
det blev en liten trip till perstorp, där jag bara ville hem haha, kände mig som en bebis.
borta bra, men hemma bäst! ..
& när jag kom hem så var jag helt slut! så det blev sängen väldigt snabbt.
idag vet jag inte vad som kommer hända, vi får väl se, jag hoppas på något roligt :)
en tråkig sak är att min mobil gör numera som den vill, stänger av sig & hackar hela tiden.
det är verkligen inte meningen att jag ska ha en mobiltelefon!!
så den måste lämnas in, vi får väl se när det blir.
snart är det helg & den är ganska tom faktiskt! endast en match på söndag & umgänge med mitt hjärta på lördagkväll som är planerat :) det var längesen det var så tomt ..
nej nu får jag försöka göra något vettigt av dagen tills klockan slår fem & älskling ska hämta mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0