att älska .

då var det fredag & en helg står på vänt, det är aldrig fel :)
idag kommer eurre till mig vid halv tolv-tolv, sen ska vi åka in till staden & träffa josse . det blir en snabb runda & min klänning ska bytas! det finns inget värre än när man kommer hem & ser att klänningen är sönder :@ då blir man lagom glad!
annars har jag inget annat planerat under dagen. men kvällen kommer spenderas på tyrs hov, där herrarna ska spela match. så det blir att heja på dem!
idag skiner solen iaf & inte en massa snö och slask!
igår umgicks jag med quick hela dagen, du är bra för mig!

jag förstår inte hur vissa människor tänker, varför dem inte kan förstå vad dem gjort för fel & erkänna.
nej då ska man skylla det på den andra & hoppas på att det går igenom. men om du vill leva ett falskt liv så gärna för mig, det är inte jag som förlorar på det utan DU . undra bara när du ska inse det.
man gör inte min vän illa, man trycker inte ner henne med skit som inte stämmer.
det ska kallas kärlek va? var tog jag älskar dig vägen haha? var det bara tomma ord för att du skulle få hålla henne vid din sida & försöka vända henne mot sina vänner? du var falsk & är falsk!
kom inte tillbaka!




Kommentarer
Postat av: C H A R L O T T E

svar: du har samma smak som mig du emelie :) <3

2011-03-11 @ 11:04:04
URL: http://lottesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0