tisdag

fy. livet känns riktigt tråkigt när man är sjuk sjuk och sjuk!
jag blir aldrig frisk..
det började med halsont och förkylning veckan innan siesta, sen efter siesta låg jag i en vecka med feber och nu har det gått över till ont i halsen, hosta, förkylning och mes röst . när ska jag få bli frisk??
jag har alltså varit sjuk i tre veckor fram och tillbaka med en massa skit .
nu är jag ledig i tre dagar och de kommer att tillbringas med att kurera sig för att någon gång få bli frisk och kunna göra allt jag vill , utan att bli super trött efter minsta lilla ..
nog om det skitet!

idag blir det en trevlig lunch med josse på grafitti och sen får vi se .
måste ju vila vila & vila .
det blir ingen träning iaf!
men först ska jag hitta orken till att duscha och göra vid mig någorlunda iaf .

förövrigt så saknar jag mitt hjärta massor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0