mardröm?

tankarna går runt runt runt.
när ska man förstå att detta inte är en mardröm, utan detta är sant och
du kommer aldrig mer tillbaka till oss ?
det känns overkligt och jag vet inte om jag någonsin
kommer till att kunna förstå att såhär är det och kommer vara .
men en sak jag vet , det är att vi ses i himlen och du har det bra
där du är  .
det var ju detta du ville, annars hade du aldrig gjort det .

du var en glad underbar och snygg tjej .
du fanns alltid där och kämpade för vad du ville .
nu finns du inte här och vi ses inte förrän i himlen .
jag kommer sakna dig!

din familj är och kommer alltid att vara en underbar familj som finns där för alla .
nu ska jag finnas där för dem och se till att de mår så bra som de kan göra
efter detta sorgliga.
jag ska inte lämna dem och inte svika dig.

vila i frid älskade vanessa sturm! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0