torsdag

torsdag och snart fredag, jag gillar't .
har två timmar kvar på jobb och en öppning kvar imorgon, sen firar jag helg och att det är en vecka kavr tills jag har en semester vecka men min pojkvän!
och sen har vi ju ännu en v.34 då vi åker till Bulgarien! :)

ikväll blir det tjejmys hemma hos josse.
det blir god mat och en massa pratande, garanterat!
men det blir ingen super lång kväll, för emelie persson är inte så morgonpigg ....
och imorgon ringer kl 05.30 :/

och förresten . den 2 augusti blir det liseberg med mycket bra tjejer!
jag längtar som ett barn efter att få åka karuseller :D haha

nej nu ska ja jobba mina sista två timmar för idag, sen väntar bussen  .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0