måndag

ny vecka efter en bra helg :)) fredagen spenderades med mitt hjärta med familj . Det blev hämtpizza och en massa trevligt prat! Sen blev det film och mys . Lördagen spenderades på väla med hjärtat och lotte.. det blev nörd shopping , men en trevlig dag iaf . som vi avslutade med grillning och sen en film och godis, eller sallad ;) Söndagen blev en lugn dag i tormestorp och bar av tidigt hem. Där blev det umgänge med min familj och familjen Johansson :) Det blev tidigt i säng för att idag börja jobba kvart över sex .. Är inte jag glad i när klockan ringer, men när jag slutar tidigt :) !! nu kollar jag one tree hill och vilar i sängen . Ikväll blir det grillning hos familjen Svensson :) imorgon väntas ännu en jobbedag, fyra kvar innan semester :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0