helg


lördag och dagen har spenderats i tormestorp .
ikväll blir det god mat, god dricka och gott sällskap i tormestorp!
och imorgon blir det fotboll, helsingborg-göteborg 16.30 med hjärtat .
presenten till hjärtat från mig . ska bli mycket trevligt! :)

bilden är ifrån igår, från vårt lilla besök på maxi med lotte .
tre trötta "barn" och det blir såhär haha :)
gott med melon ;)

och inte att glömma, semester i en vecka nu!
en sista vecka med egen träning, sen är det dags att plcka fram kläderna och hjälmen .
bära den fulla och otympliga väskan tre-fyra gånger i veckan .
men jag gör de så gärna , för längtar efter att säsongen ska börja igen!
och slippa att träna en massa själv :)
men att jag skulle göra så många pass, det trodde jag aldrig .
jag har överträffat mig själv :D

nej nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällen!
PUSS


Kommentarer
Postat av: L O T T E

Såå snygg bild! ;) haha!

2011-07-31 @ 19:43:18
URL: http://lottesvarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0