fredag.

då var det min sista semester dag för denna veckan .
den hade inte kunnat vara bättre!
jag har umgåtts med underbara vänner, min familj och min underbara pojkvän.
en resa till bulgarien med min man är bokad och jag har kommit igång med träningen .
det känns bra!
& veckan har varit bra .

idag började jag dagen med att genomföra pass 3 för denna veckan och nu hänger jag lite framför tvn.
det blir en lunch med alessia idag, ska bli mycket trevligt.
jag ska fixa ett jojo kort, så att jag kan ta bussen till jobbet!
och ikväll blir det häng med min underbara man.
& troligen en god glass med min vän charlotte!
helgen kan inte börja bättre .

morgondagen kommer spenderas i svalöv.
får väl se om jag tar bilder och lägger upp .
jag är verkligen dålig på att uppdatera med bilder!
jag tar foton, men blir aldrig klar att lägga in dem på datan och lägga upp dem .
men men så är det . någon dag händer det :)

nej nu ska jag ta och göra något vettigt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0