en solig dag i hbg .

då var man hemma efter en mysig dag i helsingborg .
det börjades med väla, där det blev mat och en massa kollande i affärerna .
sen bar det av mot helsingbors city och olympia!
det var match mellan helsingborg och göteborg .
en bra match som helt klart var värd pengarna, slutade med 2-1 vinst för helsingborg och det säger man inte nej till :)
men det var sjukt varmt under matchen bara.. men med bra fotboll så kunde det kvitta!
efter matchen så blev det god mat på haket i helsingborg .
riktigt god mat! och brödet & salladen som man får innan maten är gudomligt gott :)

så en mycket trevlig dag med mitt hjärta, min familj och familjen svensson blev det denna söndag.

imorgon blir det in till hässleholm för att kolla upp lite grejer inför resan, som närmar sig med stormsteg!
och sen blir det hem en sväng för intervall pass och umgänge med familjen .
kvällen spenderas med hjärtat!

jag är kär


Kommentarer
Postat av: jessica

vart ska du/ni resa kompis? :)

och när? inte misar du väl göteborg eller så vavava?! :)

2011-08-04 @ 12:17:33
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: emelie

Bulgarien :) nejdå då är jag hemma ! Kommer hem den 28 :))

2011-08-04 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0