håkan i april?

dålig uppdatering under helgen, men det har varit fullt upp!
i fredags blev det um på förmiddagen, en snabb träff med berglund och sen umgicks jag med min farmor och farfar hela eftermiddagen, på kvällen kom min underbara man hem till mig och vi tog oss till petter i perstorp.
han bor ju numera i en lägenhet och jag var nyfiken på den :)
den var mycket fin och jag hade en mycket rolig kväll!!!
lördagen var det dags för match i helsingborg, en match som väntades bli mycket tuff och kämpa in i sista minuten ... synd dock att domarna (eller domaren) var sämre än sämst! han förstörde hela matchen ...
vi tog oss hem och det var dags att göra mig klar för josses 20års kalas :) det var en mycket trevlig kväll med spel, vin, god mat och massor av skratt! :D
kvällen avslutades med att jag fick sova bredvid min man !! :)
söndagen sov vi till elva-halv tolv, gjorde oss klara och körde till qpoolen för att kolla karro när hon spelade i fch-cupen : det gick ju minst sagt bra! sen körde vi till tyringe och kollade min granne , då hans lag mötte perstorp i innebandy, det blev vinst även där .
vi tog oss hem och somnade till lite grann, på kvällen myste vi med min farmor och farfar :)
idag så ska jag strax ut och ta mig en promenad, men det ser kallt ut :/
sen blir det att träffa quick och lotte en liten stund.
när jag kommer hem så får det bli matteboken och fortsatt tvättning.
ikväll är det träning och inte vilken som helst utan COMBAT . !
men jaa, det är riktigt skönt efter :D
nej nu ska mina tänder borstas och sen bär det av ut ..
jag är så lycklig! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0