?

ofta kommer tanken, och vad händer nu då? vad händer efter det här? .. blir det bra, bättre, dåligt, värre? man tänker att nästa gång ska jag säga ifrån, säga att detta gillar inte jag .. men man håller käften och låter det fortgå och låtsas att det inte händer.. varför säger man inte alltid vad man tycker och tänker? jag tror att jag framstår som en person som verkligen gör det, men jag kan säga att sån är jag inte. det finns mycket som jag håller inom mig och tillsist så bryter jag samman. jag är inte den människan som kanske många tror, den med ett hårt skal och en hård insida. jag har lät att bryta ihopa och ge upp! bägaren rinner över och allt kommer.. varför ska det behöva vara så? varför kan man inte bara leva ett liv utan lögner och svek, så slipper man att bryta ihop och annat skit. jag hatar verkligen svek och lögner, man vet ju aldrig vad som är sant och inte. livet är inte lätt!!!

Kommentarer
Postat av: Libantilda

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-19 @ 15:44:14
URL: http://libantilda.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0