9 januari

då var det söndag och jag har jobbat klart för denna helgen och veckan med! igår kväll var jag hos filip, där var avskedsfest/födelsedagsfest för emma och filip :) det var väl helt okej, hade varit roligare om man inte var nykter, jag är helt säker! ;) sen körde jag , amanda och simon till donken och hade det trevligt! körde hem dem och sen blev det sängen för mig och filmtittande :) nu sitter jag i bilen till landskrona, första innebandymatchen står på schemat efter juluppehållet! det kommer bli en mycket svår match, men taggad till tusen är jag iaf!! SÅ NU KÖR VI! efter matchen så ska jag och min familj stanna i svalöv och hälsa på familjen wijk :) det ska bli mycket trevligt! vet inte hur länge vi är där, så kvällen är inte allt planerad! nej nu ska jag sova lite i bilen , PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0