7 januari

mycket har hänt och det orkar jag inte skriva om här, haha!
igår var jag hos min älskling hela dagen och efter det tränade jag innebandy :)
nu har min älskling åkt till danmark och ska stanna där över helgen,
jag kommer sakna han massor vilket jag redan gör.. Men jag ska klara det!!
idag har jag varit på norra station, så nu ska matte c börja på torsdag .
och sen åkte jag med pappi och mammi till maxi och veckohandling stod på schemat !
nu är jag hemma och får se vad som händer innan jag ska börja jobba klockan sex ikväll.
inte jätte rolig tid jag har idag en fredagkväll, menmen så är det! ..
imorgon blir det tre timmars jobb, 12-15 och sen blir det hem för att gör vid sig och äta god mat!
senare vid halv åtta ska jag vara i sösdala hemma hos filip, där det är en avskedsfest för emma och filip som ska till syostasien i 2 månader :)
nej nu ska jag ta mig lite mat, sen får jag ta tag i dagen!
PUSSSS !
gamla gooa tider! ♥

Kommentarer
Postat av: Rikardjenny

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-07-15 @ 14:41:36
URL: http://rikardjenny.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0