19 januari

imorse tog jag mig en promenad i rask takt, och fick hela tiden titta var jag gick någonstans.
inte för att det var halt och fullt med is på vägen, nej!
jag fick göra det för att alla jävla hundägare inte tar upp bajset efter sin hund .
där var faan bajs överallt, gick inte ens två meter utan att där var hundbajs!!!
jag får sinne, kan man inte plocka upp efter sina djur, då ska man fan inte ha dem heller.
jag får sinne på sånt skiit!!!
när jag är ute och promenerar ska jag fan inte behöva hålla koll på marken hela tiden!
så till er äckel som inte tar upp efter era hundar, börja göra det! :@

idag har jag även varit duktig och räknat massor med matte och snart ska jag ta något att äta.
jag jobbar idag fyra-kvart över sju, sen blir det snabbt till träningen, för den börjar halv åtta :)
jag längtar efter att träna igen, det går bra nu, fast att knäet smärtar hela tiden!
men allt annat har stämt just nu för mig och det är skönt som attan :D
nej nu ska jag packa min innebandy väska och fixa :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0