18 januari

idag fyller nellie år, GRATTIS TILL HENNE :D !!
idag har jag fixat en massa i stan, tyvärr inte med matten, han var ju såklart inte där..
får ringa han senare! ... suck
men har varit på T4, varit på team sportia och fixat,
ja jag känner mig duktig! :) har en tendens att skjuta grejer framför mig och inte göra dem förrän efter en vecka eller två, men nu gjordes det direkt. BRA emelie!!
nu ska jag snart fixa en lunch och sen ska matteboken öppnas igen.
ikväll blir det mys hos betty, med henne och quick :)
god mat ska lagas och en massa mys!
får väl se när man kommer hem ikväll, sent troligen.
imorgon ska jag äntligen jobba men inte förrän på kvällen.
jag hatar verkligen att gå hemma hela dagarna, jag vill ha jobb jobb jobb!!
finns ju inget som är drygare än att gå hemma på dagen då alla jobbar och sen på kvällen jobba, då alla andra är lediga.. eller jobbar jag helg och då jobbar inte många andra...
jag vill ha vanliga arbetsdagar!!!!
nej nu kurrar magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0