17 januari

idag sitter jag och håller tummarna,
för betty som ska göra sin halka och för eurre som ska skriva upp.
ni kommer klara det galant!! :)
igår var det match mot engelhom, vi vann med 2-1 och spelade superduper bra!
jag fick priset som matchenslirare, priset var en feet påse med godis :D
precis vad jag behöver haha :) !!
bowlingen vann jag tyvärr inte , men jag kom faktiskt tvåa denna gången också.
älskling vann, pw trea och josse kom sist. trots att hon gjorde flest strikes!
känner mig stabil som kommit tvåa två gånger nu :P
men kan ju erkänna att jag har en riktig massa tur ;)

idag får vi se vad som händer, matte ska räknas och så ska jag förbereda mig mentalt för combaten som väntar ikväll! det ska bli sköönt att dra igång med det igen, det behövs!
man tappar så fruktansvärt mycket på nolltid. tråkigt men sant!
nej nu ska jag gå och sätta mig med matteboken!
daniel carlsson, du är det bästa som hänt mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0