13 januari

idag väcktes jag av att min älskade man la sig vid min sida, inget som jag var beredd på.. men han har sina överraskningar och detta var en, du är bäst! :) vi hade mys på förmiddagen och klockan tolv var det dags för mig att jobba tre timmar på donken, tiden gick långsamt, men det var ju roliga människor som jobbade och det höjer massor! :-D sen körde jag hem, bytade om och tog mig till hässleholm igen för att gå på första matte träffen. ( matte c ) och nu har jag kommit hem och ätit två mackor och en apelsin :) gott! halv nio ikväll är det träning och det är aldrig fel! nej, nu ska jag fortsätta att kolla på veteran matchen i handboll :) synd jag missar sveriges första match ikväll mot chile, men så är det, heja sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0