12 januari

igår blev det dålig uppdatering av mig!
jag umgicks med lotte, alexandra och andré . På kvällen blev det först plugg med mamma, så hela veckans uppgifter är klara :) och sen på kvällen möttes hela familjen i buzz, riktigt roligt!
älskling kom hem till mig och vi tog oss till farmor och farfar, där blev det uno spelande och sen äppelkaka ;) mums!
sen blev det sängen ganska så snabbt för mig, där jag kollade två avsnitt av pelle svanslös ;D
det är standard just nu innan jag somnar! den är så gullig :D
idag vet jag inte riktigt vad som ska göras, det finns grejer som jag borde och SKA göra, men jag är inte så motiverad till det.
* städa rummet
* skotta uppfarten
* tvätta
* söka jobb
Men jaa, det ska göras varken jag har motivationen eller ej!
så nu ska jag gå ut och börja på skottningen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0