10 januari

idag fyller emma 21, grattis grattis släkting! :) idag har jag varit på pmr och fixat min mobil, som ska fungera igen snart. sen körde jag och hämtade upp lotte och vi körde till tormestorp. där fanns en sovande pojke, som fick väckas och sen körde vi till kristianstad. älskling hittade skor och jag fick köpt skosnören :) tog ju sönder det ena igår, innan matchen. sen körde vi hemåt och jag stannade hos min älskling ett tag. sen körde jag hem för att äta och göra mig klar för träning, det blev inte mycket träning för mig, men fys iaf! knäet är ju inte min bästavän just nu :/ nu ligger jag i min säng och kollar på pelle svanslös :) snart blir det till att sova och imorgon får vi se hur träningsvärken är, hade behövt städa rummet. ;) vi får väl se. hörs imorgon, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0