upptagen.

ja upptagen är vad jag är! upptagen med jobb varje dag, planering och träning. och det är inte så att jag inte gillar det, för det gör jag absolut. men mina vänner och mitt hjärta sätts åt sidan! det gillar jag inte! har inte kommit in i rutinerna där allt hinns med och kan kombinrras .. menmen, det kommer, ha tålamod :) har som sagt jobb till sportlovet än så länge, sen får vi se vart det bär. jag hoppas långt, till skolavslutningen?! jag stor trivs verkligen! nej nu ska jag sova, hektisk dag imrn! jobb, träffa andrea, besöka kusinen för första gången och på kvällen är det sexparty ;) och sen hoppas jag på att få krypa ner bredvid min man! <3 och sen är den dagen förbi! Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0