the end ..

Då var mitt sportlov slut, men jag börjar med en mjukstart.
Ett pass på donken 12-15, mindre än morgondagen då det är jobb 11.15-20.00..
Sen får vi se om jag tar mig till Qpoolen & kollar på mina söta 5or & 6or när de spelar i sportlovscupen.
Troligen så kommer det att bli så :)
Men vi får väl se, är ju skidor på tvn också & det är inte
fel att kolla på Hellner ;D
Igår var det träning, träningen söög så det blev bestraffning & en massa springande i hallen,
fram & tillbaka !
tröttsamt är bara förnamnet..
Så igår blev det en massa motion för mig haha :D
Jag träffade min söta kusin Nellie igår, jag & moster tog en promenad
till Maxi & sen hem igen.
Det blev en mysig dag! Taack ni :)
Nej nu ska jag ut på en promenad i solen !
PUSS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0