sämre än sämst?

jaa, nästan!
jag har verkligen inte haft tid att uppdatera & som jag alltid säger så SKA det bli bättre, men när?
jaduu, det kan jag tyvärr inte svara på. Men jag ska försöka! :D
Dagarna har rullat på med jobb på Mala skola, där jag stortrivs!
Det kommer bli tre dagars jobb där nästa vecka & sen blir det minst två dagar i veckan.
Behöver jag säga att jag är lycklig över det? för det är jag!
Jag får verkligen en bekräftelse på att det är detta jag vill göra i framtiden & det känns super skönt.
Barnen är helt underbara & dagarna bara flyger förbi..
Denna veckan är det ju sportlov, så då är det jobb på donken istället!
Men är bara jobb torsdag & fredag.. Så lite sportlov får jag allt :)
Nej nu ska jag gå och göra mig lite fräschare haha !
Lite samtal ska ringas & sen lockar en promenad i den underbara solen :D
PUSS !

du är super saknad ! ♥



Kommentarer
Postat av: rebecka

saknar dig med ju <3

2011-03-01 @ 10:40:06
Postat av: emelie

<333

2011-03-01 @ 19:39:25
URL: http://emeliieperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0