fredag!

idag är det fredag & sista jobbedagen innan helg!
denna jobbedagen är 11.15-20.00 , sen blir det hem & träffa mitt hjärta :)
Dagen började bra då jag höll på att försova mig, för att köra min lillebror till hässleholm.
När jag skulle köra hemåt så började en lampa lysa, marcus läste i instruktionsboken & det stod att man skulle ta sig till en verkstad! .. jag fick panik & körde till pappas jobb, han sa att jag kunde köra hem, för den skulle kanske slockna senare .. Den har fortfarande inte slocknat & jag kommer få chansa med att köra till jobbet, jag måste ju komma dit på något sätt :) haha!
stannar bilen så stannar den ..
så troligen ska mer pengar slängas ut på Doris ..  jag som är så super rik på pengar ! eller inte ..
Så nu hoppas jag att min dag kommer ändras och bli en bra dag :D


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0