tionde augusti

idag har det varit jobb mellan åtta & halv fem . sen blev det till att cykla hem och där stod maten på bordet, perfekt! sen blev det laddning för innebandy träning. :)) träningen blev bra mycket bra! gamla tider kom tillbaka . min goalie Friendster var tillbaka för en träning och det kändes som för några år sen :) jag gillart!! nu ska jag och familjen strax ner till hembygdsparken och lyssna på macke och hans band, kan säkert bli helt okej . hoppas på uppehåll och ingen jätte kyla! idag åkte mitt hjärta och saknaden finns där redan . kanske inte konstigt när vi inte träffats på länge :( det är tråkigt när ens jobbe tider och träningar går ihopa, men så är det och vi klarar det. snart dags för bulgarien och då tas tiden igen :D man får ju tänka positiva tankar ;) imorgon blev jag faktiskt ledig, skönt! och på kvällen är det dags för första matchen efter uppehållet med fotbollen . matchen är i tjörnarp och jag hoppas på vinst :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0