vår?

vaknade utav fågelkvitter utanför mitt fönster,
det försvann snabbt & ändrades till regn & blåst .
då är man inte supersugen på att gå upp .
men vad gör man när man måste? ..
det var bara till att gå upp & se glad ut !
dagen börjar som en städdag, som följs upp med buss till hässleholm för att träffa emma & lotte. det blir en lunch tillsammans med dem. :) sen blir det hem & vänta på hjärtat, mot tormestorp & sen mot hässleholm .
träffa josse & pw, dags för circus!
jag känner mig som ett förvuxet barn, men jag längtar mycket haha .
jag gillar circus ;D
gårdagen var supertrevlig med betty!
det hände en massa & det är alltid lika roande haha .
thanks betty :)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0