torsdag

började dagen med tre timmars jobb på förskola, 7.30-10.30 . Sen blev det hem & fixa lite grejer, nu inväntar jag quick som ska komma hit en stund :)
ikväll är det träning som gäller, 19-20.30 . Jag tycker att det ska bli skoj, se om knäet håller lika bra idag :D


idag går massor av tankar till, hur vet man om man litar på en person till 100 % & kan man göra det?
vad betyder det att man litar på någon till 100 % ? det känns som att det är något väldigt stort och kan vara svårt att fullfölja till max. hur är känslan då man litar på någon till fullo, hur känns den ? jag har inget svar på det, man vet inte om man inbillar sig eller om det man känner är sanning ända ut till fullo .
att lita på någon till 100 % kan vara väldigt svårt av olika anledningar.. jag vill att det ska vara lätt, & inte svårt som det oftast är!
så mina funderingar går: kan man lita på någon till 100 % & hur vet man att man gör det, när man gör det & om man kan göra det?
usch, jag blir verkligen knäpp av tankarna , dem snurrar bara runt runt runt .
Jag vill ha ett svar!
Det finns så många känslor, hur vet man om dem stämmer? det finns ju över tusen ... man vet ju inte om man bara inbillar sig känslan för att det känns bra, eller om det verkligen är så .. jag vet inte hur man känner skillnaden? ..
nej nog om det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0