SOOOOL!

Man kan inget annat än att älska vädret som är just nu i skåne .
Helgen har varit helt underbar!
Den började ju med cirkus i fredags med josse & pw, även lotte & hennes familj. Vi satt som små barn & skrattade haha . Den var verligen helt okej, & som sagt kostade den bara 25 kronor! Innan cirkusen så åt vi på parenco, det blev en god kycklingsallad :D
Lördagen inledes med solande, sedan blev det fotboll i Mala, & jag kan ju inte dölja att man blir sugen på att spela . Men håller knäet? jadu ingen aning . En stor fråga är också om man vågar chansa?
Efter fotbollen så kom mitt hjärta till mig & vi hade en supermysig kväll hos familjen johansson . :)
Idag är det en tråkig söndag, men det lyfts helt klart av solen . Men jag har nästan aldrig gillat söndagar, & gör det förtfarande inte .
Det händer alldeles för lite!!
Nej nu ska jag ut i solen en stund till innan det vankas innebandy på tvn. Ja jag ve, inte tv när solen skiner till max utomhus, men idag måste jag . Det ska ju avgöras vilket lag av kais mora & djurgården som ska möte iksu i finalen på lördag .
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0