mer än hälften

Onsdag & mer än halva arbetsveckan har gått, hur skönt är inte det? :)
Igår tränade jag fotboll för första gången sen jag vet inte när (räknar inte med korpen) . Det var riktigt roligt & jag blev såklart suepr sugen på att börja . Så vi får väl se vart de leder, ska träna imorgon igen . Vet ju inte alls om knäet håller & det är de viktigaste för mig just nu.
Men igår kändes det bra iaf & jag håller mina tummar för att det ska göra det i fortsättningen med, vet inte alls vad jag kan tänkas av en knäskål som är krossad en del! ...
knäets insida är ju inte helt vid knäskålen, kommer inte ihåg vad det hette . Men sönder är det iaf.

Ikväll är jag hos min man & det gör mig så lycklig! jobb imorgon & fredag också så det blir en tidig kväll . Har även denna veckan jobbat fem dagar, i love it !
Sedan sportlovet då jag gick ner till två fasta dagar så har jag knappt inte jobbat endast det sedan dess , jobbar ofta fyra eller fem dagar i veckan & det säger jag absolut inte nej till :D
men nu har jag inte mer tid .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0