måndag

Då var det måndag & ny vecka .
Det går så fort, alla dagar bara rinner iväg . Känns som att allt inte riktigt hinns med, men det mesta iaf :)
Igår var det en myket lugn dag, den tillbringades i solen.
Sommardäcken på Doris sattes på & när vi kommer in så får vi reda på att vi är strömlösa . Då blir man lagom glad! Det var bara till att gå in på eons hemsida & kolla när den skulle komma tillbaka , då stod det att dem inte skulle komma tillbaka förrän kl sju & klockan var då halv tre . Ja man blir riktigt knäpp! En fin vårdag & strömmen går :S när den inte gick då det blåste söm attan i veckan .. Det går inte riktigt ihop, menmen!
Så vi körde till Bjärnum för vi tänkte att där kunde vi nog handla lite mat, för dem borde ha ett agrigat som går in, men nejdå . Så vi fortsatte till Vittsjö, de hade inte heller någon ström, så det slutade med att vi fick handla i Markaryd haha! Det är inte varje dag man handlar middag där. Så det blev mysig grillning med våra underbara grannar :)
Strömmen kom igen vid sju-halv åtta & det kändes skönt! Fast att det var fint väder så kände man sig "handikappad" utan strömmen .
Idag är det tvätta som står på förmiddags schemat, & sen kl ett blir det jobb på Mala Fritids!
Det blir ett underbart väder att jobba i :D
& ikväll hoppas jag på att få träffa miss Quick en runda, för det var längesen!
Nej nu är första maskinen klar, dags att hänga ut tvätten ;)
& jag hoppas på att solen ska titta fram lite mer, så jag kan sola lite innan jobbet :D
puss




jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0