dålig?

onsdag & en vecka sen jag skrev ..
så blir det när man har påsklov & massor som händer!
igår träffade jag linn en runda, hur trevligt som helst . var längesen & saknat! efter det så blev det till att göra sig klar för kalas, farfar fyller nämligen år den 21 (torsdag) april & det ska firas, absolut :)
det blev god mat, god fika & mega god tårta . så idag känner man sig hyfsat mätt och hång haha .

idag började dagen med att klockan ringde halv sju, dags att gå upp. för idag var det dags för återbesök hos per hedlund med knäet. fick till svar att det går framåt, men är fortfarande ömt & irriterat, men det ska förhoppningsvis försvinna efterhand & det hoppas jag . vill vara helt skadefri NU !
han sa iaf att det var bra att jag höll igång med fotbollen, men att jag skulle ta det försiktigt . mitt knä är ju inte super stabilt! men det ska väl bli ;)
imorgon är det äntligen träning igen :D

nej nu ska jag göra mig klar för en liten runda i hlm city haha ..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0