vi målar staden röd och blå!

IDAG ÄR JAG LEDIG!
Jag ska inte jobba, jag har inget som jag måste göra, utan idag ska jag ta dagen som den kommer :)
Jag ska fortsätta jobba på att bli av med min förkylning, som verkligen inte vill ge med sig .. Jag ska också tvätta mina lakan, annars har jag nog ingenting på listan..
Får väl bli en promenad i solen, :)
Haha, igår fick jag väärsta rycket! jag har ingen aning om vad som flög i mig.. Jag var väldigt seg och tog därför mig ut på en promenad på en timme, sen när jag kom hem så skulle jag bara slänga i en maskin tvätt. Meen då fick jag mig ett två timmars ryck och rensade min garderob grundligt och städade mitt rum .. JAdu, jag vet inte vad som hände, men efter rycket föll jag tillbaka igen i det trötta segaa jaget!
Jag vet inte vad det är, men har ju känt så nu i en vecka, lika länge som jag haft denna jääkla förkylningen ..
Men snart borde den vara över ;D I hope!

Ikväll blir det träning iaf med mitt lovely team! och det ser jag framemot :)
På söndag är det seriepremiär mot Landskrona hemma på Hovet, usch jag börjar redan bli nervös ..!
Men vi är i bra form, så jag hoppas på en premiärvinst, men man ska inte glömma att dessa vann serien förra året.. Men dem klarade inte att kvala uppåt, där förlorade dem .
Så vi får väl se, blir en bra mätning på hur vi är denna säsoongen .
Men försäsongen har sett mycket bra ut!

Nej nu ska mina tänder borstas sen ska jag ta mig ut i solen på en promenad!


Kommentarer
Postat av: Betty

Du är mig en latmaja ;)

2010-09-22 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0