tisdag

Igår träffade jag Betty och Josse, det blev en lunch på grafitti och sedan blev det en spontan tur till Kstad och Skopunkten.
Jag kom hem 2 par skor rikare och josse med ett par och betty ett par :)
Jag tackar för en underbar dag! ♥

När jag kom hem så blev det en mini måltid och sen var det dags att bege sig mot innebandyträning. Men när vi kom dit och hade vår genomgång om gårdagens match, så kommer Josef in (vår combat tränare). Det blev alltså combat träning! Och jag kan ju säga att med träningsvärk från matchen, så blev det ett mycket jobbigt pass!
Men vi tog oss igenom det och efteråt är det så gööttt! Sen blev det ungefär en halvtimmes innebandy träning. Men den fick jag hoppa för smärtor i knäet, men jag fortsatte då med fys..
Vi var inte jätte många på träningen, men vi som var där kämpade och slet, jag kan bara säga att jag älskar mitt lag! ♥

Idag blir det till att träffa Emma och Lotte en sväng, sen blir det förhoppningsvis att träffa älsklingen ikväll. :) Jag ska även hinna med att fixa lite grejer, ex. betala mobilräkning och medlemsavgiften, städa undan lite och fixa med papper. Efteråt kommer det kännas tomt i plånboken! men det får gå ...
tråkigt men sant! ..

Nej nu ska jag ta tag i det, så det blir gjort!
HAAAAJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0