suuuug

OKEJ, ikväll är det matchdags och det mot Malmö FBC! (skånemästerskapen)
20.00 på T4!
Min hals gör ont, min röst håller när den själv känner för det och hmm jag vet inte .
Mår bäst gör jag dock inte.
Ska jobba först, 12.00-15.00, jag är glad att det inte är längre idag när man inte mår helt hundra ..
Men jag måste tagga för match, glömma halsen och bara tänka innebandy!!
Vi får väl se hur det går, bra hoppas jag!
får dricka varmt för min hals och jag knarkar halstabletter ;D hahaa ..

Jag blir bara så arg, varför får jag alltid mina förkylningar på stämbanden?
Varför kan inte jag få det som normala människor? Nejdå, jag ska istället ha mega ont i halsen, oftast tappar jag även rösten . Och som jag nämnde, jag har den till och från, beror på vad den känner för.
Värst är nog hostan, för den river i hela halsen!
Och ondast gör det på natten, då man vill sova :@ !!
Jaja, jag ska inte klaga, men jag hatar det!

Nu ska jag ta mig en kopp med varm choklad, med tanke på att jag inte dricker kaffe eller tee .
Sen blir det att fixa sig för jobb och sist tagga för match ikväll!

Förlåt, men det är ju även Malmö FF-Helsingborg idag och jag bara hoppas på helsingborg!
Jag hoppas att vi håller enda in i kaklet!!
Vi vill ju måla staden röd och blå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0