snart helg.

Nu är det torsdag och snart är även denna veckan slut, var tar tiden vägen?
Man tänker att idag ska jag hinna med detta och detta, men vad hinner man med? inget alls ..
Jag blir arg på mig själv, men jag tror definitivt inte att jag är ensam om att ha det så .
Jag får väl se, måste iaf städa.. Mammsen fyller ju år på lördag och en städning är hon allt värd att slippa!
Så den tänkte jag ta på mig och överraska henne med imorgon! :)
Och då får det väen bli ett ryck där nere på mitt eget rum och så..
Jaa, vi får väl se hur länge planerna håller.

Igår kväll hade vi ju som sagt match, mot Malmö FBC i Skm .
Matchen slutade 2-2, efter en inte så bra match av oss!
Menmen, då var den matchen gjord som tränarna saa till oss.
Jag fick beröm efter matchen av Sunken, och de gjorde mig glad. Inte ofta han släpper beröm ifrån sig sådär till individen .. Men det kändes bra och skönt att andra märker det :)
Och som vi sa innan match, de har aldrig slagit oss i vårt "nya" röke och ska inte göra det heller.
Nu har vi 2 vinster och 2 lika mot dem. Och i serien ska vinsterna utökas till 4 :)

Idag ska jag träffa Lotte och Eurre i staden vid tolv slaget, det blir väl en trevlig lunch och en massa skiitsnack :)
Som alla gånger, men det gillar vi!
Senare blir det jobb, 18.00-21.30 på donken och efter det väntar sängen .
För fredagen blir det ju som sagt att gå upp i tid och överraska mamma tills när hon kommer hem halv två .

Nej nu ska jag göra mig klar för att ta mig ut i detta ruusk väder lite senare.
Och rösten? jaa den finns där oftast men väldigt hees .
Haha , som igår, den har en egen vilja och kommer och går när den vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0