lill lördag!

Onsdag och jobb står på schemat, det blir jobb 11.30-19.00!
Det sega med den tiden är att man bara får en rast..
Men det går, men tiden går fruktansvärt långsamt..
Efter jobbet blir det att snabbt ta sig till T4, där det blir träning 19.30-21.00!
Känns som evigheter sen jag spelade innebandy, men det är inte ens en vecka sen. HAHA
Så jag hoppas att tiden går fort på jobbet, så det blir innebandy! :D
Har ju träning nu onsdag och torsdag, sen bär det av mot Gbg på fredag-söndag.
Vi ska spela Björnslaget! Jag hoppas att det kommer gå superduper bra och att jag får spela mycket mycket! :)

Igår var det ju träning med de små, dem ät så underbara och man kan inte hålla sig för små fniss så underbart söta dem är!!
Efter det träfaade jag finally min älskling, han hade ont i nacken :/ så nu måste han kolla upp det sa jag!!
Man vet aldrig vad det är efter en krock, behöver ju inte vara något allvarligt, men man ska alltid kolla upp det. Så nu blev jag en sträng mamma och sa att han var tvungen :)  !!

Nej nu ska jag ta och packa min innebandybag och sen bär det av mot jobbet om en timme! :)
PUSS!



Jag älskar dig min underbara vän! ♥

Kommentarer
Postat av: betty

aaw jag älskar dig med , gummman <3

2010-09-09 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0